Dalyan da hoş geldin

23 september 2016

Yes we zijn alweer 3 dagen in Dalyan..de terug reis verliep prima, was wel geradbraakt. Hendrie en Jannie waren er 3 kwartier later..Hendrie heeft Romano opgehaald van het vliegveld zodat wij even wat boodschappen konden doen zodat Romano ook wat te eten en drinken..ja tenslotte had ik nog geen tijd gehad om te shoppen...we hebben nog geprobeerd slaap in te halen maar helaas...we dachten lekker uit eten te gaan en hadden een bord met starters besteld...tot onze teleurstelling waren deze starters net een bittergarnituur maar dan op z'n Turks dus helaas geen succes...
Gisteren wel lekker gegeten, alleen is het eten bij mij nog al lastig..ik kan al een week lang bijna niks weg krijgen..wel trek maar als ik eet dan is het maar heel weinig..dus ik ga alleen nog maar voor gerechten eten, maar zelfs dan moet ik opletten want krijg acuut last van de maag tijdens het eten. Toch vreemd.
Jannie ging even shoppen..de mannen zaten aan de bar er tegen over ( albatrosbar) dus ik dacht ik ga even kijken..nou ik ga dus nooit meer bij Jannie kijken want dat gaat van : O Alice dit is leuk voor jou en dit ook etc...dus...hoppa gelijk weer portemonnee leeg.

Romano had trouwens voor Karel een fles Berenburg mee genomen, alleen heeft deze het niet overleefd. Toen Romano zijn koffer open deed kwam de alcohol ons al tegemoed..dus Romano moest al zijn kleding op de hand was doen, alleen het had nogal geregend hier dus ons hele balkon stond blank. Romano had de kleding op het balkon heen gehangen, alleen door de wind zijn deze in de plas water op het balkon beland dus nu kan hij nog een handwasje doen altijd blijven lachen zoef

Vandaag zouden we naar de markt in Ortaca, maar omdat het nogal laat was..tja Romano is een uitslapen dachten Jannie en ik dat we maar beter gewoon aan het zwembad konden gaan liggen...dus wij helemaal ingesmeerd en klaar voor de zo'n, zeggen de mannen: nou dames wij gaan even naar de markt☺ haha aparte wezens...en waar denk je dat ze mee terug komen???? Juist sexthee.....

1. Dionne:
    25 september 2016
    Waar had je gegeten dat de starters tegenvielen? Ben benieuwd! En ik hoop dat je maag snel beter voelt xxx
  2. Alice:
    25 september 2016
    Geloof Palmyra hotel/ restaurant aan de haven..ja was goed qua smaak maar wij hadden geen bittergarnituur besreld maar mezeler