Nieuwe week

5 oktober 2016

Het is even geleden, niet dat ik me niet vermaak natuurlijk maar echte dalyan avonturen zijn er niet, alhoewel hier genoeg gebeurt, maar dat ligt aan de aparte mensen, bejaarde bijzondere duitsers, verwarde depressieve Nederlanders, " Syrische" turken, oorlog veteraan die de boel in de bar heeft.. Nee als ik hier ben, ben ik uiteraard op vakantie, maar leg ik voornamelijk veel visites af. Tja tenslotte zie ik ze niet zo vaak meer. En met deze bezoekjes ga ik jullie niet mee lastig vallen. Dit is net zoals in Nederland gewoon.
Maar er zitten ook wel weer bijzondere bezoekjes bij.
Neem nou Ertugrul. Hij woont in Eskikoy. Dit is een dorp verderop en hij woont op de rand tussen de boomgaarden...hij heeft een plekje waar het zo heerlijk vertoeven is. Zijn plek heet natural ecem restaurant.
Een restaurant mag je het niet noemen er strand 2 plastic witte tafels met witte stoelen, zijn keuken bestaat uit een stenen open haard deze word gebruikt voor bbq of om op te koken, dan heeft hij een oude waterpomp om de afwas mee te doen en dat was het. Hij heeft keelkanker, waarvan hij nu genezen is verklaard, maar praten gaat hij nooit meer. Dus hij schrijft alles op in het turks en ik vertaal dat weer aan de rest. De telefoon gesprekken zijn helemaal hilarisch ..hier blijven we ook vaak eten. Ik neem dan de vis of het vlees mee en hij regelt de rest..dit maken we dan samen klaar. Maar echt back to basic is het...maar het eten vind je nergens zo lekker. Mijn moeder is natuurlijk ook aangekomen voor een weekje, dus af en toe ook even bij kleuren tussendoor..
Normaliter ben ik veel bruiner maar deze x niet veel in de zo'n gelegen.
Wel veel op stap geweest 's avonds...dansen, ouwehoeren en zelfs nog een keer karaoke gedaan pffff...dat is wel het laatste wat je wilt doen op je vakantie, maar ja toe maar...
Vandaag komt Karel de Ruiter..een vriend van ons. Maar zit hem nu al niet mee begreep ik..allereerst had Romano een fles berenburg mee genomen voor hem in de koffer deze is kapot gegaan..komt hij op schiphol, is de berenburg schijnbaar op want niks te krijgen...tja dan maar aan de bacardi. Romano is m nu aan het ophalen dus ik ga de koffie klaarzetten...