Met de auto op pad

17 september 2016 - Göreme Belediyesi, Turkije

Good morning beautiful  Cappadocie,
Vanmorgen met het ontbijt, bleek mijn vriend Thomas de chinees bij de receptie geweest te zijn om te vragen waarom ik niet mee ging op excursie cengiz heeft maar gezegd dat ik mij niet goed voelde. Ben toch blij dat we het omgegooid hebben want anders had ik serieus met hem opgescheept gezeten dus vandaag met Asim met de auto op pad..

Elke keer als ik de auto instap hier maakt mijn hart een sprongetje, het verkeer hier is echt niet grappig..
Zo zit ik dan continu mee te remmen, met mijn handen voor m'n ogen of te gillen..heb wel geleerd dat je geen stop meer moet zeggen, want voor je het weet zit je tegen de voor ruit aan
 we zijn in Ürgüp, Üçhisar,çavuş zelve, pasabaglari , pigeon Valley en Avanos geweest..ik kan niet onder woorden brengen hoe bijzonder mooi het hier is..je moet hier werkelijk geweest zijn...echt een wereld wonder...

Ook ben ik bij asmalı konak geweest...mijn zus en ik keken altijd een Turkse serie die op Nederland 3 werd uitgezonden..deze heet dus Asmalı Konak..we waren hier echt verslaafd aan..vooral aan de hoofdacteur ozcan deniz..mmm wat een lekker snoepje is dat toch..
Afijn ik ben dus in het prachtige huis en binnenplaats geweest van waar dit is opgenomen..ik herinnerde me letterlijk alles weer..helaas was mijn snoepje er uiteraard niet..

We hebben enorm veel gezien, gelopen en enorm veel foto's gemaakt..ik denk dat ik ze maar niet allemaal ga plaatsen want dat is iets teveel van het goede..

Bij terugkomst kreeg ik ineens een andere sleutel van een kamer..ja we hebben je overgeplaatst..dit wilden we al eerder maar toen was het nog bezet..ik zei dat ik dan mijn koffer nog moest pakken, maar ook dit was al gebeurd. Ik wist werkelijk niet wat ik moest zeggen..voelde me een beetje beschaamd maar verrast tegelijk..en wauw wat een prachtige kamer..een echte caveroom in de originele stijl..zelfs mijn toilet spullen lagen in de douche mijn kleding koffer in de kast..telefoon  aan de lading..nogmaals ik stond met mijn mond vol tanden..
Ik zit dan nu ook lekker op het terras na te denken over wat me allemaal overkomt...ik ben geloof ik een gezegend mens...

1. Petra:
    17 september 2016
    Wat een belevenis dit zeg.....echt heeeeeel gaaffffff. Zeker de moeite waard als ik alles zo zie. Geniet er maar lekker van.
    Kus van mij en je pa❤