GÖREME

17 september 2016 - Göreme Belediyesi, Turkije

Wauw wauw alice is in wonderland..wat ongelooflijk fantastisch is dit...het lijkt wel een sprookje...nee een complete filmset waarin je bent beland.
Het was half acht dat we bij elysee pension aankwamen..over prachtig gesproken, dit is een pension met cave rooms wat echt een antieke stijl heeft..het oogt heel romantisch en liefjes.
Cengiz is de eigenaar, de neef van Asım en staat altijd klaar om je te helpen...op het terras aangekomen, kijk ik mijn ogen uit...bijna niet te geloven dat het echt vanuit de natuur ontstaan is..het is overweldigend, en dan is dit maar een klein stukje...na een ontbijt en heerlijk geslapen te hebben, ben ik het dorp gaan verkennen..verderop werd het landschap steeds mooier...alsof ik op een maanlandschap liep..eigenlijk zou ik moeten klimmen om nog meer te zien, maar omdat ik alleen ben is dat erg lastig want door het zand glijd je alle kanten op dus gevaarlijk...

Weer terug in het pension waar ik nog even van de zon geniet, schuift Thomas bij mij aan.
Thomas is een Chinees die op door reis is in Turkije..hij blijkt, zo hoorde ik later heel rijk te zijn, doet in aandelen en terwijl hij heel slim is doet hij zich af en toe dommer voor maar behalve dat, vind hij mij steeds interessanter..naar mijn idee iets te..we zouden per toeval op dezelfde excursie zaterdag maar dit hebben we maar even verzet om te te voorkomen dat ik letterlijk de hele dag met Thomas opgescheept zit..o yes you are beautiful girl.....and making love on a romantic way is just a waste of time..dus dat je het maar even weet

Later die avond zijn we met z'n drieën naar Avanos gegaan, om vreselijk lekker te eten..hier overigens wel ontsnapt aan een ongeluk,omdat een halve zool domweg niet oplette en vol gas bijna tegen ons opreed..
Het heeft even geduurd voordat ik weer normaal adem kon halen maar ja dit is turkije..chaos..

1. Alice Piest:
    17 september 2016
    Prachtige foto's. En weer een engeltje op je schouder ;) Geniet met volle teugen meis. xxx